Mějte přehled o chování vašich návštěvníků a zákazníků v prostorách vaší prodejny či objektu
Využijte plně potenciál vaší prodejny díky reálnému přehledu o tom, co nejvíce zajímá vaše zákazníky.
až 99 zón,
ve kterých můžete monitorovat chování svých návštěvníků
Plný přehled
Získáte přehled na základě reálných dat, co vaše návštěvníky zajímá a jak se v obchodech pohybují.
Zvýšení efektivity prodeje
Vaše podnikání se stane efektivnější. Budete vědět, co, kdy a za jakých podmínek vaši zákazníci chtějí, a můžete jim to ve vhodnou dobu nabídnout.
Zvýšení tržeb
Na základě získaných dat můžete upravit rozmístění zboží v prodejně, načasování slevových akcí, množství obsluhy napříč celým dnem, a tím optimalizovat náklady a zvýšit své tržby.
Zachování soukromí
Naše systémy udržují soukromí vašich zákazníků v naprostém bezpečí. V rámci analýzy a výzkumu se pracuje jen s daty o chování, věku a pohlaví, více není potřeba.
Měření délky front
Čas strávený klienty ve frontách u pokladen rozhoduje nejen o jejich spokojenosti, výši tržeb (objemu nakoupeného zboží), ale i o jejich loajalitě a ochotě se vracet.
Zónové monitorování
Vybraný typ počítací kamery umožňuje monitorovat až 99 nastavených zón v záběru kamery či sestavy kamer s informacemi o jejich návštěvnosti a čase stráveném v zónách. Tyto informace umožňují určit “horká” místa /Heat mapy/ zájmu klientů o vystavené produkty v prodejně. Jde o významný zdroj informací pro váš marketing.
Řada 3D senzorů Xovis s AI pro široké uplatnění
Mohou být instalovány ve výškách mezi 2 až 6 metrů. PC3 senzory dovolují instalace až do 20 metrů). Až 9 senzorů lze kombinovat k vytvoření multisenzoru k pokrytí velkých prostorů. K pokrytí více než 9 senzorů lze s výhodou využít zařízení SPIDIDER, které umožní správu až 200 senzorů k pokrytí záběrem mimořádně rozsáhlých prostorů pro jejich monitoring a analytiku.
Kontaktujte nás a zjistěte, jaká počítadla jsou nejvhodnější pro vaši pro vaši potřebu
Analytika obchodů a sledování velkých prostorů
Pro plynulé sledování chování osob na velkých plochách obchodů a obchodních center k získání analytických informací se využívá vytvoření tzv. Multisenzoru, jež tvoří pravidelné uskupení devíti samostatných senzorů.
Pro sledování ještě větších ploch lze jednotlivé multisenzory shlukovat do sestav až maximálně 200 senzorů pomocí unikátní technologie SPIDER. Technologie multisenzorů a Spideru nabízí perfektní základ pro pokročilé analýzy chování osob v obchodech, ale obecně i v nekomerčních prostorách.
Výsledkem těchto analýz jsou např:
- Frekvenční výpočty
- Trasování osob na velkých plochách
- Analýza a vizualizace průchodů osob
- Heat mapy
- Měření úspěšnosti nastavení a změna v rozložení
- Hodnocení vystavených produktů / zboží / či reklamních poutačů z hlediska zájmu ze strany návštěvníků
- Řízení specifických procesů / např. otvírání bran, apod./
Moderní monitoring zákazníků v obchodech – jak zvýšit tržby a zlepšit zákaznický komfort
Požadavek/Zadání
Obchodníci často čelí výzvě správy dlouhých front, zejména ve špice nebo v obdobích vysoké poptávky. Dlouhé čekací fronty mohou negativně ovlivnit spokojenost zákazníků a vést ke ztrátě prodeje.
- Počtu zákazníků vstupujících do obchodu v daném období
- Odhadovaný čas, za který zákazníci dokončí cestu v obchodě a dobu potřebnou k dokončení nákupu
- Veřejně přístupný profil vstupujících zákazníků, jako je odhad pohlaví, rozlišení mezi dospělými a dětmi v souladu se standardy ochrany osobních údajů GDPR
- Počty zákazníků čekajících u pokladen k obsloužení
- Optimalizaci rozložení prodejních regálů z hlediska zájmu návštěvníků v prostoru prodejny
Řešení
Predikce fronty zahrnuje použití analýzy dat k předpovídání vzniku fronty na základě počtu návštěvníků vstupujících do obchodu v daný čas. Tyto informace pak lze využít k optimalizaci počtu zaměstnanců, úpravě rozložení prodejen a k proaktivní správě front.
- Přístup ke komplexním KPI založeným na datech, které usnadňují informované rozhodování
- Přizpůsobená oznámení pro přemístění personálu nebo infrastruktury důležité pro prodej
- Prevence opuštění fronty zákazníkem způsobené dlouhými čekacími dobami
- Zjednodušené procesy in-store podporované automatizovanými řešeními
Výhody
Obchodníci se mohou spolehnout na predikci vzniku fronty pro optimalizaci různých procesů v prodejně.
- Posílením loajality zákazníků řízeným očekávání a snižování frustrace s dlouhými čekacími frontami
- Optimalizací počtu zaměstnanců předpovídání počtu zákazníků, kteří vstoupí do obchodu
- Snížením provozních nákladů tím, že se vyhnete nadměrnému počtu zaměstnanců nebo naopak nedosáhnete využít dostupné zdroje
- Zvýšením prodeje minimalizací čekacích dob a snížením rizika, že zákazníci opustí své nákupy
Informační systém managementu a personálu prodejny
Počítání osob na vstupu a výstupu z prodejny pomocí přesných 3D senzorů s AI.
Predikce vzniku front pro management prodejny
Rozlišení osob dle pohlaví a věku /dospělí a děti/
Monitoring počtu zákazníků u pokladen / sledování délky front /
Chování zájmu nakupujících ve sledované části prodejny o nabízené zboží
Vybrané ukázky našich klientů
Důvěřují nám velké obchodní řetězce a centra. V těchto prodejnách napříč celou Českou republikou jsme rozmístili bezpečnostní ochranné prvky, bezpečnostní zrcadla, počítadla zákazníků a další systémy, které pomáhají zefektivnit jejich podnikání. Podívejte se, kde všude pomáháme chránit zboží a zvyšovat tržby.
Bratislava
Praha
Olomouc
Praha
Praha
Praha
síť poboček
Chcete zjistit více? Napište nám!
Zkontaktujeme vás co nejdříve od zaslání zprávy a zodpovíme všechny vaše dotazy.